Tags

Als ik tegen 5 uur ons kantoor in Wokingham verlaat om naar mijn hotel te gaan, stap ik in de lift bij een vrouw die me bekend voor komt. Ik weet niet waarvan, maar er is iets vertrouwds. Na haar groet kijkt ze me niet meer aan en verlaat zwijgend de lift. Ik kijk haar na en probeer haar te plaatsen. Een zakelijk geklede vrouw van eind dertig, begin veertig.

De volgende dag loop ik naakt, met gebonden handen, een halsband met een ketting verbonden aan een penisring door haar landhuis. Was dit wat ik wilde? Dit was wat ik wilde. Ik wilde meemaken wat ik al zo vaak op internet had gezien. Vernederd worden door Lady Faith. En gedurende de paar dagen dat ik daar verblijf komen alle zintuigen aan bod.   Naakt lig ik op een metalen bed waarvan het hoofdeind wat omhoog staat. Door een stel leren banden over mijn borst en buik zak ik niet naar beneden. Met pols en enkelbanden ben ik aan het hoofd- en voeteneinde gebonden.   Links zie ik een geblinddoekte man op zijn knieën voor een sofa. Daarop ligt wijdbeens een vrouw in een felgeel leren pak. Wijdbeens zodat haar kut in het open kruis uitnodigend ligt te zijn. “Lik haar klaar.” beveelt Faith, die in haar mantelpak naast hem staat. Met lange halen likt hij. Hij snuift, hij zuigt haar lippen naar binnen. Faith speelt met de borsten van de kreunende vrouw. De man likt en zuigt wat hij kan. Zijn leuter groeit van opwinding. De vrouw kronkelt onder zijn zoekende en zuigende lippen. Ze pakt zijn hoofd en duwt hem hard in haar kruis. Faith kijkt naar zijn groeiende opwinding, trekt hem omhoog en zet hem tegen de muur. De man staat met gebogen hoofd en kloppende lul wachtend op wat komt. De vrouw op de sofa komt overeind, en terwijl ze zich met links streelt, pakt ze met haar rechterhand de zak van de man beet. Ze kneedt zijn ballen en pompt zijn harde lul. “Zo, dus je wordt opgewonden van dat likken? Zullen we dat maar ongedaan maken?” zegt Faith. En onverwacht slaat ze met haar leren handschoenen zijn pik heen en weer. Ondanks de klem om zijn ballen van de andere vrouw, neemt zijn erectie snel af. Beide vrouwen laten de man staan en lopen naar de andere kant van de ruimte.   Daar ligt een donkere, geblinddoekte man op zijn rug op een soort behandeltafel. Zijn onderbenen hangen over de rand en zitten vast aan de poten. De roodharige vrouw kruipt op de tafel en hurkt boven zijn onderlichaam. Hij ziet haar niet, maar hij moet haar wel ruiken en hij voelt de druk als ze op hem gaat zitten, hij voelt haar lippen als ze hem kust. Hij voelt dat zijn ballen worden gepakt en dat hij stijf wordt gemaakt. “Ja kom maar, Cliona, hij is klaar om bereden te worden.” Ik zie dat de andere vrouw (Cliona dus) zich op zijn pik laat zakken. En wel op zo’n manier dat maar net zijn eikel tussen haar schaamlippen blijft zitten, er net niet uit floept. Ik zie de aderen op zijn pik kloppen en dan laadt ze in één beweging zijn hele lengte in haar kut. Opverend en weer terug, haar billen knallen op zijn zak, buik en bovenbenen. Faith staat inmiddels haar tepels stijf te rollen en kijkt met een nietszeggende blik mijn kant uit.   Dit gaat zo al de hele dag. Alles kan ik zien, maar niemand raakt me aan. Mijn erectie lijkt wel een soldaat op wacht. Op en af. In de houding en liggen. Ik voel me vernederd, veronachtzaamd, alleen. Al die beelden doen me mijn seksuele behoefte opschroeven. Ik word geiler en geiler, maar kan er niets mee. Hoe sterk ik ook denk aan klaarkomen, zonder aanraking kom ik niet. Is dit wat ze willen? Is dit nu overgeleverd zijn? Ik gruw van mijn onbeantwoord verlangen, mijn steigerende lul die niet gepakt wordt. En als ik met wat geschuif probeer beweging te krijgen in mijn kloppende paal, trek ik de aandacht van Faith. Zonder me aan te kijken, stapt ze op me af en slaat me met een zweepje. Mijn manmoedigheid ligt dan weer snel. Als een verslagen hond. Dit wilde ik toch? Ik ben toch akkoord gegaan?   De donkere man wordt nog steeds door Cliona geneukt. Zijn harde pik verdwijnt telkens in haar glinsterende kut. Faith staat er bij en kriebelt de man aan zijn ballen met een klein kwastje. Hij kreunt, maar wordt overstemd door Cliona die hijgend roept dat ze gaat komen. Ze draait en stoot zich op de staande pik naar een hoogtepunt. Met haar hoofd schuddend gilt ze het uit van genot en laat zich over de man heen vallen. Ze biedt hem haar geopende mond aan en de man kust haar. Faith trekt zijn pik uit haar en trekt de man af met kleine directe bewegingen over zijn corona. Hij heeft niet veel meer nodig na die berijdenis door Cliona en met een schreeuw spuit hij zijn zaad over haar billen. Even later vertrekken ze alle drie, mij achterlatend met mijn erectie.   Ik sluit mijn ogen van vermoeide frustratie. Ik schrik op als ik een deur hoor. Twee vrouwen, beiden gekleed in blauwe lingerie, komen de ruimte binnen. Ze lopen rechtstreeks naar mijn bed en positioneren zich allebei aan een kant. Met hun in zijden handschoenen gestoken handen strelen ze mijn bovenbenen. Ze kijken me aan en tonen me een neerbuigende glimlach. Achter hun oogmaskers zie ik een paar lichtblauwe en een paar donkere ogen. Het strelen breidt zich uit naar mijn onderbenen, voeten, dijen, liezen en buik. Het strelen door de dames en het zien van hun nauwelijks geklede lichamen winden me op. Mijn pik komt met schokjes omhoog en de huid van mijn balzak trekt zich strak. De dames zien het, kijken elkaar aan en tegelijkertijd verheffen ze hun handen van mijn lichaam. Ze buigen zich naar elkaar toe, omarmen boven mijn gezwollen pik en hun lippen en tongen zoeken een weg naar buiten. Strakker en harder wordt mijn lul. Wanhopig probeer ik met heupbewegingen de aandacht van de dames te krijgen. Tevergeefs, ze hebben slechts aandacht voor elkaar. Bewegingsloos mag ik, nee, moet ik toezien dat de dames zich te buiten gaan aan elkaar. Als ze na een vijftal minuten ook nog met elkaars borsten beginnen te spelen, verlies ik het vermogen om te relativeren. Ik voel een enorme woede in me opkomen. Maar ook die ontlading kan ik niet kwijt. Ik besluit niet meer te kijken en sluit mijn ogen.   Uren lang zie ik niets, voel ik niets, ruik ik niets, proef ik niets. Er is alleen maar geluid. Schuifelende voeten. Rammelende kettingen. Soppende vingers. Het zoemen en klikken van camera’s. Petsen en kletsen. Ingehouden kreten van pijn.  Het piepen van metaal op metaal. Geklik van ijzeren sluitingen. Het tikken van naaldhakken op de betonnen vloer. Zuchten en gehijg. Krassende nagels over een hard oppervlak. Een vacuümpomp. Leer op leer of leer op huid. Opgewonden gesnuif. Kreten van pijn en van genot. Het luide roepen bij een vrouwelijk orgasme. Ik hoor van alles en kan bij veel een beeld voor ogen halen. Maar alleen horen betekent ook niet weten. Onwetend van wat er gebeurt.

Niet wetend dat het gesnuif van een blonde man is, die door Cliona met olie wordt overgoten en afgetrokken. Ze rolt zijn pik tussen haar handen alsof ze deeg rolt. Zijn gesnuif wordt heviger en hij trekt aan de banden. Maar hij zit vast. Overgeleverd aan de wil van Cliona die bepaalt wanneer en hoe ze hem aanraakt.    Ik heb het een beetje koud gekregen. Het metalen bed wordt wel enigszins verwarmd, maar ik lig op mijn rug, waardoor de voorkant van mijn lijf toch afkoelt. Hoe lang ik hier al zo lig weet ik niet. Voor mijn gevoel een uur of twee, maar het kan best korter of langer zijn. Ik voel iets tegen mijn lippen. “Zuigen”, hoor ik Faith boven me. Ik open mijn mond en voel het tussen mijn lippen binnendringen. Wat is het? Een tepel? Een pink? Ik ben wel zeker dat het een lichaamsdeel van Faith is. Ik heb het gevoel dat ik oraal verkracht word. Er dringt iets binnen wat ik niet wil. Ja, wel wil, maar ik weet niet wat het is. Ik ben de controle kwijt. Machteloos ben ik.

Het is zacht en een beetje ruw. Met mijn tong probeer ik de omtrek te omcirkelen om zo te kunnen bepalen wat het kan zijn. “Zuigen, zeg ik toch? Weet je niet hoe dat moet?” snauwt ze me toe tegelijkertijd mijn ballen samenknijpend. Gehoorzaam maak ik zuigbewegingen en sabbel aan dat onbekende lichaamsdeel. Het wordt iets steviger onder mijn gezuig, dus het zal dan wel een tepel zijn. Opwindend is het wel. Niet kunnen zien, maar wel een tiet in je mond. Faith knijpt in mijn eikel om mijn opwinding te verminderen, maar het idee van het onbekende windt me alleen maar meer op.

Dan wordt het uit mijn mond gehaald, er strijkt iets langs mijn schouder. Eerst links dan rechts. En dan word ik gesmoord door iets wat op mij gedrukt wordt. Ik ruik kut, voel kut en kan niet anders dan proeven hoe ze smaakt. “Bezorg haar een orgasme”, klinkt Faiths stem. Dat betekent dus dat een andere vrouw op mij zit. Dat ik vlezige schaamlippen op mijn lippen proef, dat het schaamhaar is wat ik tegen mijn neus voel kriebelen. Ik word geiler en geiler, want tegelijkertijd is iemand met mijn eikel bezig. Een ongelooflijke opgewondenheid voel ik vanuit mijn kuiten omhoog schieten. Mijn onderlichaam schokt bij iedere aanraking. Harder en harder word ik.

Onderwijl lik ik de spleet van de vrouw op mij. Zuig op haar kittelaar, en lik het hele alfabet in haar schaamstreek. Ik neem haar schaamlippen tussen mijn lippen en probeer er aan te trekken, maar dat lukt niet. Ik omsluit met mijn mond haar kittelaar en beweeg mijn hoofd heen en weer. Voor zover dat gaat, heeft het effect. Ze kreunt en ik voel haar vingers die zich langs mijn mond bewegen. Over mijn mond voel ik nu een ander soort vleselijke zachtheid mijn adem benemen. Ik vermoed dat ze haar schaamlippen van elkaar houdt en zo haar geslacht open legt over mijn proevende mond. Ik lik haar binnenste en smaak haar geilheid.

Mijn pik wordt niet meer aangeraakt, maar is nog steeds knalhard van wat ik niet zie, maar wel voel. Ik neem haar kittelaar weer tussen mijn lippen en rol er mijn tong langs. Ze duwt haar onderlichaam steviger in mijn gezicht en ik kan niet anders meer dan met mijn tong haar roze binnenste bewerken. Met te weinig bewegingsvrijheid en het gevoel te zullen stikken, probeer ik wanhopig nog meer teweeg te brengen en met die toenemende druk op haar kut voel ik dat ze ertegenaan moet zitten. Ik zuig me vast aan haar kanaal en dan komt ze. Ik voel het meer dan dat ik het hoor. Mijn oren zuigen aan haar dijen, ik proef haar kutsap in en langs mijn mond. Ik stik en ik wil spuiten, ik wil een orgasme, maar ik krijg het niet. Er is geen enkele fysieke stimulans rond mijn geslachtsdelen. Ik voel hem steigeren en mijn aderen kloppen. Tegen een orgasme aan, maar het is en wordt me niet gegeven. Als ze zich van mijn gezicht verheft, hap ik naar adem. De tranen staan in mijn ogen. Maar zelfs daar is geen aandacht voor.   Ik hoor de twee vrouwen praten en lachen en nagenieten van deze sessie. Voetstappen, een dichtslaande deur. Een schaterlach. Alleen aandacht voor elkaar. Hunkerend naar mijn orgasme maar onmachtig om het te bereiken blijf ik achter. Met mijn tong lik ik mijn lippen af en snuif de geur op van haar orgasme.   Ik loop omdat het moet. Mijn meesteres van vandaag zei “Kom mee” en dus loop ik. Geleid door de zachte druk van de handboeien, volg ik haar. Compleet willoos. Stilstaan heeft geen zin, dan worden mijn handen naar voren getrokken door Beverley. Harder lopen heeft nog minder zin. Ik weet niet waar ik loop, ik weet niet hoe het er hier uit ziet en waar ik naar toe loop. Dus zit er niets anders op dan me over te geven aan haar leiding, aan haar heersen. “Stop” klinkt haar stem voor mij. Even later voel ik dat er iemand vlakbij staat. Ik ruik ook iets. Ik ruik vrouw. Vrouwengeur. En dan bedoel ik niet de geur van sex bij een vrouw, nee, gewoon vrouw. Geen parfum, geen namaak, maar vooral gewoon puur vrouw. Ook ruik ik rubber. Wat draagt ze? Een paar voetstappen en de geur is weg. “Kom” Daar gaan we weer. Zij weet waarheen, ik niet. Zij wil iets, heeft een doel. Ik kan, mag slechts volgen. Vertrouw er op dat het goed gaat. Dat ze geen kwaad in de zin heeft. “Kijk uit, drempel”   We komen in een ruimte waar geluiden zijn. Gebonk, en gerammel. Nog een paar passen en dan staan we stil. Het gebonk is rechts voor me. Alsof een tafel tegen de muur bonkt. Duidelijk hoor ik nu ook het geklets van huid op huid. Het zompige schuiven van een pik in een natte kut. Of wordt hier een man in zijn aars genomen? Het gesteun van twee mensen die de liefde bedrijven? Woordeloos, zoals we hebben afgesproken. Alleen zij spreken. Wij niet. “Oké, stil staan, benen wijd en voorover buigen.” Ik gehoorzaam (uiteraard) en realiseer me dat ik neukbaar ben. O goddes, wie had dat ooit gedacht. Ik voel handen op mijn kont en ik krijg een stijve. In een mum van tijd heb ik een keiharde lul die de koude rand van een tafel raakt. De handen trekken mijn bilhelften van elkaar en smeren iets kouds op mijn poepgat. Men, wat krijgen we nu. Wordt dit mijn eerste keer? Voorovergebogen leun ik met mijn handen op de tafel die beweegt onder het sexspel voor mij.

Dan hoor ik Faith zeggen: “Okee, spuit maar, laat maar komen dat hete sperma van je.”  Kennelijk zit zij voor mij en ik hoor hevig gesteun van een klaarkomende man. “Verder naar voren nu, jij” wordt mij met een tik tegen mijn ballen duidelijk gemaakt. Mijn harde lul schuift over de koude tafel verder naar voren en met mijn gezicht raak ik een lichaam. Ik ruik zweet en zaad. En de lucht van een volgespoten spleet. “Wat ruik je?” Ik vertel het. “Goed zo, nu mag je likken. Zoveel je op kunt.” Ik aarzel, maar dat wordt snel hersteld door een volle hand die mijn ballen omvat. “Likken, zeg ik toch!” En ik lik, ik lik en ruik de geuren van twee mensen die sex hebben gehad. Ik lik en proef zweet, natte klodders sperma, kutvocht. Zo smaakt en ruikt sex van een ander. Ik bedenk me dat ik op deze manier rondlikkend geslachtsdelen moet tegenkomen. En inderdaad, ik stoot op iets wat zonder twijfel een verslappende pik is. Zou het de bedoeling zijn dat ik die lul schoonlik? Het ruikt niet anders. Ik besluit het te doen en lik en sappel alles af. Zoals te verwachten was, komt het geslachtsdeel in beweging. Ik lik de zak van de man en ga met mijn tong over het groeiend orgaan op weg naar de top. De wetenschap dat ik nu een vent zijn paal sta schoon te likken stuit me niet eens tegen de borst. Het windt me zelfs wel op. Ik ervaar hoe betrekkelijk lengte is als je niets kunt zien. Voor ik het weet voel ik met mijn tong de verdikking van zijn eikel. Voorzichtig verkennend lik ik in de rondte en voel zijn erectie harder worden. Door de geur, het proeven en likken en het idee dat ik zomaar een man lik, maakt dat mijn erectie zich verhardt. Tot aan het randje van pijn.

Nadat de man opnieuw is klaargekomen en ik ook dat heb weggelikt en gezogen, word ik weer meegenomen. Ik volg in den blinde mijn begeleidster. Op haar aanwijzingen loop ik een trap af, stap over drempels heen en snuif onderweg van alles op. Van lijven, leer en liefde. Van zaad en zweet. Van vernedering en nederigheid. “Pas op drempel” Dan ruik ik buiten, ik ruik buitenlucht, gras, platte land. Wat een verschil, sensationeel. “Ga hier op de grond zitten” Ik voel het lange gras kriebelen als ik plaatsneem. In de kleermakerszit wacht ik op wat er gaat gebeuren.   Mijn blinddoek knelt een beetje. Evenals de banden om mijn enkels en polsen. Een zeurende pijn die langzaamaan gewoon wordt. Gewoon, omdat het duurt en duurt. Vanmorgen bij het begin van de sessie heeft ze me hier neergezet. Mijn armen op mijn rug, mijn benen een beetje uit elkaar. “Ik moet plassen.” Ik krijg geen reactie. Althans, niemand spreekt. Enkele minuten later probeer ik het nog eens. “Meesteres, ik moet plassen.” Voetstappen komen mijn richting uit. “Draai je eens om.” Ik gehoorzaam. Ze duwt haar lichaam tegen mijn rug en benen aan. Ze beweegt haar borsten en buik over mijn rug. Ik voel haar benen tegen en tussen mijn benen. Ze duwt haar kruis tegen mijn handen aan. “Voel me. Maak me nat van je aanrakingen.” Jaja, ik moet plassen, ik geef dat aan en het resultaat is dat ik haar nu kan gaan vingeren. Mijn gebonden polsen probeer ik zo te positioneren dat ik beide handen kan gebruiken. Het lukt maar nauwelijks. Met de toppen van mijn vingers kan ik maar net het begin van haar kut aanraken. Laat staan dat ik haar kan vingeren. Ik sta te hoog, dus duw ik mijn knieën iets naar buiten, zodat ik wat lager kan met mijn handen. Direct grijpt ze me voorlangs vol bij mijn zak. Mijn ballen masserend en mijn rug met haar tong bewerkend raak ik nog opgewonden ook. Ik moet plassen, maar tegen wil en dank krijg ik een stijve pik. “Meesteres, mag ik alstublieft plassen?” “Nee, je hebt een opdracht gekregen: voel me en maak me nat.” Met de moed der wanhoop wriemel ik met mijn gebonden handen tegen en in haar kruis. Omdat ik iets ingezakt sta, kan ik nu wel vol mijn hand op haar kut leggen. En met pijn en moeite open ik met 2 vingers haar schaamlippen. Achterstevoren en in spiegelbeeld op zoek naar haar opgewondenheid. Ik vind haar clit en knijp er in, rol hem tussen mijn vingers groter. Mijn wijsvinger laat ik door haar gleuf glijden en steek hem naar binnen. Ze is niet nat.

Ondertussen speelt zij met mijn zak en ballen en laat af en toe haar nagels over mijn rug krassen. De druk op mijn blaas neemt wat af en ik raak meer en meer opgewonden. Mijn pik verhardt zich als zij met snelle bewegingen mijn huid heen en weer over mijn eikel trekt. Ik slaak een zucht van verlangen naar meer. De kreun die me ontsnapt komt me op een klap tegen mijn ballen te staan. “Rustig aan vriend. Ik bepaal het tempo.” Met nu twee vingers in haar bewegend voel ik dat ze natter wordt. Haar klit klem ik tussen twee vingers in wek haar geilheid al masserend op. Tegelijk met het eerste sopgeluidje begint ze licht te hijgen in mijn oor. Met twee handen nu probeer ik en haar clitoris en haar binnenste te masseren. Mijn pik wijst inmiddels recht naar voren en af en toe raak ik de muur als ze zich tegen me aanduwt. Haar rechterhand omklemt mijn stijve en haar linkerhand masseert mijn ballen. Ik zou willen roepen “ga door, maak me klaar” maar ik weet wat me te doen staat. Langzamerhand is ze steeds natter geworden. Met gemak kan ik ze nu plezieren met meerdere vingers tussen en over haar schaamlippen die gezwollen en uitnodigend moeten zijn. Ik voel haar verlangen naar een orgasme, ze blaast in mijn nek haar verlangen. “Ja, maak me klaar. Vinger me, neem me” roept ze al schokkend met haar heupen. Als ze mijn pik los laat slaat deze tegen de betonnen muur. Ze hijgt en duwt haar onderlijf tegen en over mijn handen. Mijn pik zit nu klem tussen mijn buik en de muur. “Kom op, ga verder, laat me niet los. Pak me.” hijgt ze. Ze legt haar handen op mijn heupen en werpt zich met alle macht in haar orgasme. Ze schreeuwt in mijn oor haar kleine dood uit. Als ze is uitgeschokt, trekt ze zich los van mij en trekt mij los van de muur. Ik val bijna achterover, maar ze vangt me op en draait me om. Ze laat zich op haar hurken zakken en neemt mijn zak in de hand. Met haar tong likt ze rond mijn eikel, trekt de huid erover heen en tuit haar lippen over mijn harde gezwollen pik. Mijn ballen masserend en likkend en zuigend krijg ik eindelijk aandacht. Na dagen getergd te zijn, voel ik dat het nu gaat om mij. Het voelt hemels om gepijpt en aangeraakt te worden. Haar linkerhand omvat mijn bil en ze laat een nagel door mijn bilspleet glijden.

Op het moment dat ze met een vinger druk uitoefent op mijn prostaat is het onomkeerbaar. Of het mag of niet, het komt. Het lijkt buiten mij te gebeuren. Emotioneel ben ik er niet meer bij en in blind vertrouwen stort ik mijn zaad. Zelfs daarin ben ik overgeleverd aan haar wil. Even later zak ik zintuiglijk uitgeput naast haar op de grond. Ik voel me klein en zou kunnen huilen. Als ze de blinddoek afdoet, sluit ik mijn ogen. Vanwege het licht, maar ook vanwege de schaamte en mijn emotionele ontreddering.

© Anandana – april 2007

