Tags

Pas op de boot vertelde ik het haar.
“Ik heb mijn schuifkoord vergeten.”
Met een ruk draaide ze haar hoofd om en keek me aan.
“Wat zeg je? Vergeten? Meen je dat nou?”
“Ja, sorry, ik heb het uit de la gehaald en op de bed ombouw neergelegd. Ik heb er later niet meer aan gedacht.”
“Lekker bij de hand ben jij. Hoe denk jij mij de komende week dan te bevredigen? Sinds je dat koord gebruikt, ben je harder en dikker dan ooit. Dat lukt je toch nooit op een andere manier?”
“Misschien is er in het zomerhuis wel iets wat we kunnen gebruiken.”
“En als we daar nu niets bruikbaars vinden? En net nu we een week helemaal voor ons zelf hebben. Wat een ongelofelijke stomkop ben je.”
Met een nijdig gebaar zette ze haar zonnebril af, stond op en liep weg. Het leek me beter om haar maar even met rust te laten. Ik pakte mijn boek en probeerde wat te lezen.

Na een kwartiertje kwam ze weer bij me zitten, diep in gedachten. Ze zag me niet eens of liet dat in ieder geval niet merken. Zwijgend zaten we tegenover elkaar.
“Wil je wat drinken?” vroeg ik haar.
Ze keek op, zette haar zonnebril af, boog zich naar me toe en keek me doordringend aan.
“Het lijkt jou toch zo opwindend om eens helemaal overgeleverd te zijn aan de wil van een vrouw?” zei ze zacht.
“Euh, ja, wat bedoel je?” antwoordde ik beduusd.
“Nou, op erotisch gebied. Dat je dus niets te vertellen hebt en allerlei dingen moet ondergaan. Wil je dat nog steeds?” zei ze, me vragend aankijkend.
“Ja, euh, dat denk ik wel,” aarzelde ik, “maar hoe kom je daar opeens op?”
“Weet je, omdat jij je schuifkoord niet hebt meegenomen, dacht ik dat je misschien maar gestraft moest worden. Hoewel straffen misschien niet eens het juiste woord is als je het zo graag wilt. Wat vind je er van als we deze vakantie daar eens wat mee experimenteren?”
“Poehee, Els, daar overval je me mee,” zei ik, “als ik er over sprak vond je het maar raar en nu wil je zelfs een spel spelen? Ten minste, als je het hebt over straffen, neem ik aan dat je bedoelt dat ik me aan jou overgeef en jij dus de baas speelt?”
Op datzelfde moment realiseerde ik me dat een deel van mijn hersens hier ook onverwacht heftig op reageerde en in snel tempo prikkels uitstuurde naar mijn kruis.
“Ja, we zijn met zijn tweeën, hebben de vrijheid en de tijd. Ik wil dat toch wel eens proberen. Haal voor mij maar een rode wijn trouwens.”
Aan het buffet haalde ik voor haar een rode wijn en voor mezelf een witbier. Ik had ook even de tijd om na te denken. Zou ze het echt menen? Hoe echt ze het meende, bleek wel toen ik met de drankjes terugkeerde en weer plaats had genomen.
“Nu ik er over nadenk,” fluisterde ze me toe, terwijl ze zich samenzweerderig vooroverboog “en ook lichte opwinding voel. Ja, dan speel ik deze vakantie jouw meesteres, zo noem je dat dan toch? Goed?”
“Wat is je bedoeling dan?”
“Nou, simpel, we spelen een spel tijdens de vakantie. Maar wel serieus. Ik geef jou opdrachten en die voer jij uit. En daar zit ongetwijfeld iets bij met vastbinden. Man, waarom aarzel je zo!”

Omdat ik niet wist wat ik van je kon verwachten. Omdat ik me dan overleverde aan jouw wil en wellust. Misschien zou wel blijken dat je sadistische trekjes hebt. Ja, het is waar, ik had het al vaker gezegd. En ja, ik heb je meer dan eens gevraagd, ‘Blinddoek me en doe met me wat je wilt.’ Maar daaraan terugdenkend voelde het alsof die opwinding kwam alleen door er over te praten. Alsof het een fantasie was die ik hardop uitsprak. Wat ik nu voelde was angst, het onbekende wenkte. Ik ging het uit handen geven. Het? Mezelf! Ik stond op het punt om bewust de controle uit handen te geven. Daarom aarzelde ik, maar dat zei ik niet.
“Oké, dan doen we dat. Maar ik wil wel kunnen stoppen hoor.”
“Ja, natuurlijk schat. Ik ga heus geen rare dingen doen hoor. En als je wilt stoppen kan dat natuurlijk.”
De rest van de bootreis was ze in gedachten. Af en toe keek ze me aan en grijnsde. Soms schreef ze iets op. Ik voelde me nu al overgeleverd aan en in haar fantasie. Allerlei gedachten vlogen me door de kop van wat ik wel zou willen dat er met me zou gaan gebeuren. Verward merkte ik dat het me echt opwond. En met een enorm onrustig gevoel door de zekerheid dat ik niet wist wat me te wachten stond, ontscheepten we op Vlieland.
Op de ter plekke gehuurde fietsen en bewapend met de bij het VVV-kantoor opgehaalde sleutel, gingen we naar het zomerhuis.

Het vakantiehuis dat we voor een week gehuurd hadden, lag prachtig gesitueerd in de duinen aan de bosrand. We stapten het huis binnen en verkenden het. Vanuit de hal was links een deur naar een ruime douche met toilet en rechts bevond zicht een grote keuken. Rechtdoor liep ik een behoorlijke woonkamer in die voorzien was van prima stoelen, een houtkachel en een bedbank. Verder troffen we twee redelijke slaapkamers aan, een kast met dvd’s en spelletjes, een tv en centrale verwarming. Dat laatste hadden we niet nodig, want door de openslaande deuren stapte ik het zonovergoten terras op. Het lag beschut omdat het met ramen afgeschermd werd tegen de hier altijd aanwezige wind. Bij de voordeur was een ander, niet omsloten terras, grenzend aan een grasveldje. Twee ijzeren palen hielden als enorme letters T een aantal waslijnen strak. In de schuur stond een wasmachine, centrifuge, tuinmeubilair. Ik wilde weten wat er in de kasten zit, maar alles was afgesloten met een slot of hangslot. Zelfs aan het luik in het plafond van de hal hing een groot hangslot.

Nadat we onze spullen hadden opgeborgen, liep Els het terras op en bekeek de directe omgeving. Ik ging achter haar staan en sloeg mijn armen om haar heen. Maar ze maakte zich los, draaide zich om en keek me aan.
“Het begint. Ik ga even wat boodschappen halen en in die tussentijd maak jij het bed op. Naakt.”
“Naakt? Wat is dat nu … ” sputterde ik.
Ze hief haar hand op en legde een vinger tegen mijn lippen.
“Stil maar schat. Nogmaals: Het begint. Doe maar wat ik zeg. Dat hadden we toch afgesproken? En omdat ik de controle graag houd, kleed je je hier en nu uit. Direct.”
Kut! Zo werkte dat dus. Ze deed het gewoon en niet zo kinderachtig ook.
Ik aarzelde nog wat en probeerde haar te peilen. Maar alles aan haar straalde gezag en wilskracht uit. Had ze anders nog wel iets van schuchterheid over zich, nu liep er van haar staartbeen een kaarsrechte lijn via rug en nek de hemel in.
Die aanblik deed me besluiten om te doen wat ze vroeg. Ik begon me uit te kleden. Uiteraard keek ik om me heen in hoeverre er buren of passanten mee konden kijken. Konden zien wat hier gebeurde. Dat leek mee te vallen. Misschien met een kijker vanaf de bovenverdieping een honderdtal meters verderop. Even later sta ik naakt op het terras en Els stapte lachend op me af. Ze omvatte mijn ballen met één hand en woog en bewoog ze.
“Schatje van me, ik geniet er nu al van jou te laten doen wat ik wil. Nu naar binnen jij en het bed opmaken. Ik ga boodschappen doen. Als ik terugkom, is het bed opgemaakt, heb je koffie, een stijve lul en genoeg lef voor de komende week. Duidelijk?”
“Ja lief.”
“Mooi zo,” grijnsde ze, terwijl ze haar vingers rond mijn zak tot een vuist bracht.
Met een vinger op haar lippen beduidde ze me stil te zijn. Ze keek me strak aan en pas toen de tranen in mijn ogen sprongen, ontspande ze haar vingers. Met een vluchtige kus nam ze afscheid, pakte haar tas en haar fiets en vertrok.

Een spel ja, maar wel serieus. Nu had ik er niets op tegen in mijn blootje te lopen, maar zo rondlopen omdat iemand anders dat van me vroeg, voelde toch wel vreemd. Desondanks ging ik met het bed aan de gang. In de slaapkamer liep ik om het bed heen en pakte de zak met linnengoed van de grond. Me omdraaiend zag ik buiten mensen op het pad lopen. Ik ging snel op het bed zitten, er op bedacht dat ze mij hier in mijn blote kont konden zien lopen. Schaamteloos was ik in ieder geval niet. Aan de andere kant: wat kon mij het schelen. Hoe groot was de kans dat ik en net voor het raam langs liep en er iemand over het pad kwam aanlopen die dan ook nog mijn richting uitkeek? Me dat bedenkend, stond ik weer op en keek nog eens naar buiten. Niemand meer te zien natuurlijk, held!
Wat zei ze ook alweer? Bed, koffie, lul en lef. Wat hing me in ’s hemelsnaam boven mijn hoofd? De onzekerheid over wat komen zou in combinatie met de zekerheid dat het opwindend kon worden, zorgde er voor dat ik even later met een beginnende erectie koffie stond te zetten.

Bij terugkomst controleerde ze of ik de opgedragen klusjes had volbracht. Het dekbed werd even teruggeslagen, de koffie ingeschonken en mijn erectie op hardheid beoordeeld.
“Goed gedaan jochie. Je bent braaf geweest,” sprak ze met een twinkeling in haar ogen.
“Weet je, laten we maar afspreken dat je als we hier in of rond het zomerhuis zijn, dat je naakt bent. Trouwens, we hebben al een afspraak dat je doet wat ik zeg. Dus zo gebeurt het. Duidelijk?”
“En als ik daar nu eens geen zin in heb?”
“Luister nou eens, wat hebben we op de boot afgesproken? Ik ben de baas en jij doet wat ik zeg. Het is jouw fantasie die in vervulling gaat! Ik heb je nog niet eens geblinddoekt of wat dan ook en nu ga je al lopen zeiken? Het hoeft niet hoor. Zeg het maar, als je niet wilt.”
“Je hebt gelijk. Ik wil wel, maar voor mij is dit ook nieuw. Ik vind het ook best spannend.”
“Dat is het ook, voor mij net zo goed hoor. En nog twee dingen. Eén: wat er ook gebeurt, je komt niet klaar als ik niet zeg dat je mag klaarkomen en twee: dat zal mij niet weerhouden om klaar te komen wanneer en hoe en hoe vaak ik dat wil. Lijkt me helder toch?”
Natuurlijk wilde ik wel, ik begreep zelf niet goed waarom ik tegensputterde. Het was een beetje een dubbel gevoel. Enerzijds wou ik dolgraag gedomineerd worden en aan de andere kant wou ik me niet zomaar overgeven aan de vrije wil van een ander persoon. Dan is er toch gewoon angst. Dan kan het drie keer mijn eigen vrouw zijn. Misschien juist daarom wel.

Het ontbijt verliep iedere dag volgens hetzelfde scenario. We ontbeten op het terras. Zij in haar kimono, ik volgens afspraak naakt. Koud is het niet één ochtend, integendeel, de zon scheen iedere dag volop.
Toen ik de eerste ochtend wakker werd, duwde ik mijn ochtend erectie tegen haar billen. Als ik nog had gedacht dat ze het niet zo strikt zou nemen met onze tijdelijke rolverdeling, maakte ze me dat snel duidelijk door uit bed te stappen en met een semi boos gebaar me naar de keuken te verwijzen.
En dus stond ik iedere ochtend naast haar stoel, mijn handen op mijn rug, in afwachting van haar toestemming om ook te ontbijten. Zij at haar eieren met spek, inderdaad, door mij gebakken. En iedere dag stond ze na het ontbijt op van de stoel, liep naar één van de ligstoelen, trok haar kimono uit en ging wijdbeens in de zon zitten. Met haar voeten aan beide zijden op de grond warmde ze haar vrouwelijkheid aan de ochtendzon en liet haar lijf bruinen. En bijna elke dag liet ze zich in die houding door mij bekijken. Door haar zonnebril wist ik niet of ze in de gaten had dat ik een erectie kreeg door die aanblik.
Eén keer masturbeerde ze zich. Veel tijd had ze niet nodig. Met haar blik strak op mij gericht, vingerde ze zich naar een hoogtepunt. Met een juichkreet hielp ze zichzelf over de rand van het genot. Ik voelde me verwaarloosd, het was haar vierde al en ik werd zowat uitzinnig van het verlangen naar een orgasme. Maar wat er ook gebeurde, dat zou zij bepalen.

Het was woensdagmorgen geloof ik. Zij lag alweer in de zon en ik ruimde de ontbijttafel af.
“Kom eens even hier,” zei ze, terwijl ik net met de kaas en de jam naar binnen wilde lopen.
“Ga hier eens naast me staan. Ja, zo, keurig.”
Toen pakte ze de jampot uit mijn hand, draaide het deksel eraf, nam met twee vingers een klodder aardbeienjam en smeerde dat uit over mijn lul. En ja hoor, ze zette de pot neer, nam mijn zak in een hand en begon haar corvee: pijpen.
“Wat een gek wijf ben je toch af en toe.”
Ze keek me aan en dat maakte het nog erger. Al snel had ik een joekel van een paal staan en beleefde de sensatie van dagenlang een orgasme uitstellen. Zij wist dat! Ik probeerde me zoveel mogelijk te concentreren om zo snel mogelijk te ejaculeren. Die illusie werd me ruw door haar ontnomen, want op het juiste moment liet ze alles los en sloeg met losse hand tegen mijn penis. Of het zeer deed, vroeg ze. Dat viel wel mee, maar mijn erectie nam wel snel af zo. ‘Niet klaarkomen als ik niet zeg dat het mag’, dat had ze gezegd ja.

Als ik me al had afgevraagd of en hoe ze aan bondage wilde gaan doen, dan bleek die vraag volkomen misplaatst. Ze verraste me opnieuw met haar creativiteit. Op een ochtend, toen ik na het afruimen van de ontbijtboel volgens opdracht verse koffie buiten bracht, stond ze bij de waslijnen, in kimono, met een paar kettingen in haar hand.
“Kom eens hier, jongen. Ik heb hier wat doe-het-zelf-materiaal. Daarmee ga ik je vastmaken aan deze ijzeren paal.”
“Waarom? En waar heb je dat dan vandaan? Hier uit het de schuur? Nee, daar ligt niets van dat spul. Uit het dorp? Wanneer heb je dat gehaald dan?”
“Wat een vragen allemaal. Ja, dit komt uit het dorp. Ik ben naar binnen gestapt bij die fietsenmaker annex installateur en weet ik veel wat hij nog meer verkoopt. Ze hebben me keurig geholpen.”
Tien minuten later stond ik vast aan de rechter T. Met mijn handen aan het T-stuk leek het redelijk comfortabel, maar dat was schijn. Ik kon niet om de paal heen draaien, kon niet gaan zitten en met mijn handen op hoofdhoogte betekende dat ik lamme armen zou krijgen. In stilte vroeg ik me wat te doen als er iemand zou komen. Ze leek mijn gedachten te raden.
“Ik ben benieuwd wat voor verhaal je ophangt, als er iemand langs komt en je ziet staan.”
En met een lach verdween ze in huis om enkele minuten later weer naar buiten te komen. Met badlaken, een fles zonnebrandolie en een boek. Naakt. Ze pakte een ligstoel van het andere terras, zette deze neer, schikte haar badlaken over de stoel en ging zitten. Jezelf insmeren met zonnebrandolie is op zich een vrij neutrale activiteit die als doel heeft huidverbranding te voorkomen. Zij leek daar iets anders mee te willen bereiken en met stijgende opwinding zag ik hoe ze te werk ging.
Ik voelde me naakt en, ondanks haar aanwezigheid, alleen.
Met wat geschuifel kon ik iets meer naar links. Maar zelfs in die uiterste positie zag ik slechts een deel van het toegangspad naar ons huis. En toch … iemand hoefde maar tweederde van ons pad af te leggen en zag me hier dan staan.
Na meerdere keren geprobeerd te hebben van been te wisselen, werd ik moe van het staan.
Ik wilde zitten. En dat zei ik ook.
“O, mijn mannetje heeft wensen? Dat mag wel, want die heb ik ook. En worden mijn wensen altijd vervuld? Nee dus. En die van jou dus ook niet. Je staat er pas een half uurtje. Houdt het nog maar een poosje vol.”
Volhouden. Was dat ook een opdracht, vroeg ik me af? Of ging ik het opgeven. Ik besloot toch te wachten en mijn tijd uit te staan, wachtend in de zon. Wachten op wat komen ging, op wat ze nu weer voor me in petto had.

“Vandaag, mijn schat,” zei ze op een ochtend, “gaan we een opwindende dag tegemoet. Want ik ga boodschapjes doen in het dorp. Is dat opwindend dan? Dat dacht ik wel. Kijk maar eens.”
En met één hand trok ze de zoom van haar zomerjurk tot boven haar middel omhoog. Daaronder was ze naakt.
“Je ziet het, ik ga in mijn blote kont lopen vandaag. Net als jij, met dit verschil dat jij moet en ik mag en dat jij hier blijft en ik naar het dorp ga. Ik ga andere mensen tegenkomen. Mannen die naar me kijken maar niet weten, wat jij wel weet, dat ik de wind langs mijn schaamlippen voel strijken. Fijn hé, wetenschap waar je niets aan hebt? Je staat hier straks in je eentje misschien wel een stijve lul te krijgen door wat je nu weet. Misschien kom ik wel vrouwen tegen, die aan mijn gezicht en mijn loopje zien dat ik een gelukkige vrouw ben. Who knows! En… ,” zei ze met dalende stem toen ze vlak voor me kwam staan, “eigenlijk hoop ik dat ik gewoon geil word onderweg. Door de gedachte dat jij alleen hier achter blijft. Dat je hier beschikbaar bent voor mij wanneer ik dat wil. Of door de gedachte dat die mannen onderweg mij nakijken en geile gedachten krijgen. Hoe lijkt jou dat?”
Ze deed een paar stappen achteren.
“Stil maar, zeg maar niets, ik zie al wat je er van vindt.”
En met een zomerse lach stapte ze op haar fiets en reed met knerpende banden over het schelpenpad richting dorp.

Ik drentelde wat heen en weer, probeerde wat te lezen om uiteindelijk met een kop koffie op het terras te belanden. Alleen. En dan te bedenken dat Els in haar blote kont in het dorp liep. Als ik nu mee zou zijn om boodschappen te doen, dan had ik al die tijd geprobeerd haar uit de tent te lokken. “Alsof dat nodig is” mompelde ik hardop. Zo langzamerhand verlangde ik ernaar om haar ongehoord te neuken en me te legen in haar binnenste of over haar tieten. Maakte me niet uit. Ik was getergd, stond strak van de spanning voor het onbekende en van het niet ‘mogen’ klaarkomen.
Zij wel, maar ik niet. Alle dagen, of ze nu wel of geen boodschappen deed, werd ik geacht haar seksueel voldoening te geven. Meerdere dagen ging ze ’s morgens na de koffie op de teakhouten tafel liggen.
“Neuk me,” zei ze simpel. Kennelijk was ze bang dat ik klaarkwam als we te lang neukten, want of ik mocht het karwei oraal afmaken of terwijl ik haar vulde, masturbeerde ze zich naar een hoogtepunt. Hoe dan ook, mijn taak zat er pas op als ze me wegduwde. Op sommige dagen wilde ze ’s middags en/of ‘s avonds nog een keer.

Ze ging niet iedere dag boodschappen doen, maar wel zette ze me dagelijks vast aan die palen, met kettingen of spanbanden. Dat laatste was heel vervelend. Ze gebruikte er drie, één over mijn borst, één om mijn onderbenen en één ter hoogte van mijn kruis. Gaan zitten was er dan niet bij en de beweging in mijn pik beperkte zich tot interne schermutselingen. Op een dag fixeerde ze me met de borst- en beenbanden. Vervolgens maakte ze me hard. Met haar mond, handen, borsten en voeten bezorgde ze me keer op keer net geen orgasme. Tussendoor ging ze liggen zonnen, zich telkens weer insmerend. Tot vier keer toe was ik aan het randje maar sloeg ze de spanning er uit met een bosje leren bandjes. Geen idee waar ze die vandaan had. Het gevolg van haar acties was een enorme erectie. De derde spanband trok ze aan tot mijn eikel rood en paars klem boven de band uitstak. Het was pijnlijk en een wee gevoel trok door mijn kruis.
”Ik denk dat je erectie nog harder is dan thuis met snoertje. Jammer dat ik er nu niet op kan.”
Pesterig streelde ze mijn ballen nog een keer, draaide zich om en liep naar binnen.

Haar creativiteit op het gebied van treiteren en het botvieren van geile macht was ongekend. De ene dag stond ik vast aan de paal met uitzicht op het terras. Andere dagen plaatste ze me met mijn rug naar het terras. In de struiken was niets te zien op een konijn na dat af en toe verbaasd leek te kijken. Over het weggetje hoorde ik mensen lopen en fietsers rijden. Of een enkele auto. In of rond het huis hoorde ik haar geluiden. Als de geluiden ophielden was de spanning bijna ondraaglijk. Was er iemand gestopt bij ons toegangspad naar het huis? Kwam er iemand ons pad op? Stond ze vlak achter me om me opeens bij mijn zak te pakken? De zucht van verlichting, als dit telkens niet zo bleek te zijn, deed pijn vanwege de borstband.

Ze wist ook verschillende keren mijn pijngrens tot janken toe op te zoeken. Zoals die keer in de duinen, allebei naakt, zij zat op de rand van een enorm badlaken, ik stond voor haar, mijn handen gebonden op de rug. Ze smeerde me in met zonnebrandolie, masseerde mijn anus en scrotum tot ik een harde, glimmende erectie presenteerde. Met haar linkerhand trok ze mijn voorhuid naar beneden en geil en trots zag ik mijn eikel zijn mondje tuiten. Vervolgens nam ze met rechts een handje duinzand en liet dat tussen haar vingers doorlopen over mijn gezwollen lid. Uiteraard bleven die zandkorrels in de olie plakken, op mijn eikel, in mijn pisgaatje, over de lengte van mijn paal. Tot het een levende zandsculptuur was. Tot mijn verbijstering begon ze, met haar hand halverwege mijn penis, voorzichtig trekkende bewegingen te maken. Toen schoof ze de voorhuid over mijn eikel heen en sloot hem compleet af. En ja, dat schuurde. Mijn natuurlijke reactie om terug te trekken, veroorzaakte meer wrijving en dus meer pijn. Ik vloekte en schold. Ze keek naar me op. Was dat nou sarcasme in haar ogen?
“Voelt dat lekker om me zo pijn te doen?” vroeg ik haar.
“Ik zou je straffen weet je nog?” antwoordde ze. Ik zweeg.
Voorzichtig – dat deed ze echt wel – trok ze de voorhuid weer naar beneden. Ze stopte toen mijn eikel weer ontbloot en geschuurd zichtbaar is.
“Ik wil een poosje zonnen. Ga jij daar maar liggen,” wees ze naar de andere kant van de duinkom.
Dat betekende dat ik dus geolied en al in het zand kon plaatsnemen? Ik verrotte het om te gaan liggen, ik had genoeg hinder van schurend zand. Ik bleef staan en kon net over zee uitkijken. Vanuit een ooghoek nam ik waar dat mevrouw zichzelf uitgebreid insmeerde. Haar tieten glommen van de vette olie en met haar vingers trok ze een spoor over haar buik. En niet te beroerd om mij meer te treiteren dan ze ooit nog voor elkaar zou krijgen, flapte ze haar geoliede schaamlippen heen en weer. Mijn slap geworden pik richtte zich weer op toen ik besefte dat ze me zat op te geilen. Deze vrouw, die mij lief was, gedroeg zich als een uitermate geile, zich zelf exposerende, creatieve, sensuele, wilskrachtige bitch. En die onbeschaamdheid was het waarom ik geen nee zei en het stopwoord niet gebruikte en niet terug wou. Dat moment niet, de vorige dagen niet en de dagen die nog zouden komen niet. Tegelijkertijd was die opwinding zo groot dat ik wilde klaarkomen. Maar daar was de wrijving van de zandkorrels tussen mijn eikel en de binnenkant van mijn voorhuid niet groot genoeg voor. En met mijn handen op mijn rug restte er niets anders dan toe te zien hoe ze zich kronkelend in een orgasme stortte. Een meeuw zweefde op de wind boven haar en trok krijsend haar aandacht. Zich driftig vingerend keek ze omhoog. Alsof het bekeken worden door de meeuw haar overspoelde, schokte toen een orgasme golvend door haar lijf. Alweer. Met twee vingers diep in haar stuwde ze haar onderlichaam omhoog. Onbereikbaar voor mij.
In mijn geile onmacht voelde ik het voorvocht zich een weg naar buiten banen. Nutteloos.

Ze had me gezegd te wachten op haar. De badkamer was groot en ruim. De helft was douchebak en met een gordijn afgescheiden van het toiletgedeelte. Toen ze eindelijk binnenkwam, naakt, schonk ze me niet meer dan een blik op mijn kruis, stapte in de douchebak en draaide de kraan open. Haar rug en billen naar me toegekeerd, begon ze ‘Love of my life’ te zingen. Ik vroeg me af: wie doet wie nu pijn? De spetters douchegel vlogen in het rond. Nadat ze zich had afgespoeld, stapte ze onder de straal vandaan, rommelde wat aan de kranen, voelde eens aan het water en keek me aan.
“Ga jij maar,” knikte ze en liet me passeren.
“Mogen mijn handen los dan? Alsjeblieft?” Ik was boos, moe en verdrietig.
“Als je ze op je rug houdt en nergens aan komt? Oké.”
Mijn polsen even wrijvend, stapte ik onder de douche en wat ik al vermoedde, bleek zo te zijn. Ze had de thermostaatkraan naar beneden afgesteld. Het water was net niet koud. Ik ging er toch onder en spoelde voorzichtig het zand van mijn lijf en uit mijn lichaamsplooien.

Ondertussen had ze haar scheerspullen gepakt en was wijdbeens op het randje van het toiletdeksel gaan zitten. Ze begon zich in te smeren met scheergel. Als ik thuis vroeg of ik mocht kijken, stond ze dat maar zelden toe. Ik vermoedde dat ze zich nu welbewust liet bekijken. Om me te laten stikken in mijn groeiende, maar onbevredigde, opwinding. Natuurlijk kon ik wel proberen om niet te kijken en niet geil te worden, maar dat was onbegonnen werk. Zinloos, na zes dagen erotiserend spel waarbij ik meerdere malen per dag on the edge gebracht werd, maar er nooit over. En dus kon zelfs het koele douchewater niet voorkomen dat ik min of meer een erectie kreeg. Zwaaiend kwam mijn lul weer overeind toen ik zag hoe zij haar kutlippen strak trok en het mes er telkens weer langs haalde.
Met beide handen controleerde ze of er geen haartjes waren achter gebleven. Kennelijk was dat het geval, want ze stond op en kwam naar me toegelopen. En mijn douchebeurt negerend, pakte ze de douchekop van de houder, draaide de warme kraan wat open en spoelde de resten scheerschuim van haar lichaam weg.

Even later richtte ze de straal op mij. Het water was nu weldadig warm. Heerlijk voelde dat. Ze draaide aan de douchekop tot ze een straal had die haar beviel. Ze mikte nu met de harde waterstraal op mijn pik en ballen; mijn penis sloeg door de krachtige straal heen en weer en een weeïge pijn trok door mijn onderlijf. Mijn erectie deed zeer maar werd er ook harder door. Toen ze de straal vanonder naar boven naar mijn eikel stuurde, kwam ik weer op het punt van klaarkomen. Maar de stimulatie was niet direct genoeg om de tempel van een orgasme binnen te vallen. Echt deed het toen de straal op mijn eikel werd gericht. Ik trok mijn onderlijf naar achteren zodat ik uit de straal weg was.
“Nee, nee. Niet terugtrekken. Ga met je rug tegen de muur staan.”
Ik kon niet meer denken, maar ik deed het en de koude muur deed me even rillen.
“Goed zo, nu pak je die pik van je vast en trek het vel strak naar beneden.”
Met mijn rechterhand deed ik wat ze vroeg en mijn harde lul wees schuin omhoog.
Ze rommelde weer wat aan de douchekop en richtte opnieuw de straal op mijn erectie. De straal was nu zachter dan net en het was nu wel uit te houden. Sterker, het maakte me harder en geiler. Ik had het gevoel deze week nog niet zo dicht bij een orgasme te zijn geweest als op dit moment. Ik keek haar aan en smeekte met mijn ogen om genade. Of juist om meer? Ik kon niet meer denken en kiezen. Ik sloot mijn ogen en merkte dat ze de douchekop terughing. En als in een droom hoorde ik haar stem in mijn oor.
“Het is genoeg geweest. Ik stop er mee. Kom hier, til me op en spiets me op die hete harde paal van je. En neuk me hard, ik wil het. Woon me uit en kom dan, kom in me klaar met al het zaad dat ik je in de afgelopen dagen hebt laten opsparen. Ik wil je, nu!”
Ik stapte naar voren en we deden het. Wat zij wilde en zoals zij het wilde.

< >  < > < >

Met twee dampende koppen koffie kwam Els aanlopen naar onze hangplek bij de reling.
“He Els, kijk uit, je brillenkoord hangt uit je borstzak. Als dat ergens achter blijft haken, ben je zo je bril kwijt.”
“Nou, joh, dat is mijn brillenkoord niet.”
Ik pakte mijn koffie van haar aan en met een ruk trok ze het koord los.
“Dit ding hebben we niet meer nodig. Ik ken nu de perfecte manier om je hard te krijgen wanneer en voor zo lang ik het wil. Ik wist niet dat ik dat vermogen in me had. Maar jij liet het me deze week ervaren. Bedankt schat.”
En machteloos, met open mond, zag ik hoe mijn schuifkoord in het schuimende water van de Waddenzee verdween.

© Anandana – oktober 2007

