Tags

De olie was warm en zijn handen voelden weldadig zacht. De eerste bewegingen van zijn handen op mijn schouders doen me beseffen dat ik de laatste tijd spanning heb opgebouwd. Veel spanning zelfs en dat wist ik wel, ik ben niet voor niets gestopt met werken. Ik heb mijn reserves opgemaakt en al mijn energie verbruikt. Alles wat ik doe, kost energie die er niet is. Emoties worden aangesproken. Ik herken me zelf niet en ben een ontdekkingsreis gestart naar mijn wezen, naar mijn zijn.

“U moet eerst herstellen en opnieuw energie opdoen.” Jaja, dat begrijp ik wel, maar hoe doe ik dat dan? Een weekend weg met de fotoclub? Zij trekken de stad in voor een tour en een tentoonstelling. Ik vraag in het hotel naar een sauna met openluchtbaden en leen een fiets. De zon is heerlijk, niet te warm. Het saunacomplex is schitterend, de droge sauna is groot, de aardsauna is nieuw voor mij en het naakt zwemmen is als altijd een weldadige bevrijding.

Het is een wat oudere man die de massage verzorgt, maar dat maakt me niets uit. Hij weet me te ontspannen en te raken. De hoeveelheid gesproken tekst neemt met het verstrijken van de tijd af en omgekeerd evenredig nemen mijn loomheid en ontspanning toe.

Als ik me op mijn rug keer, valt mijn handdoek op de grond. “Laat maar,” zegt hij. Hij raapt de handdoek op, vouwt deze dubbel en bekijkt het deel van mijn lichaam dat bedekt gaat worden. Ik voel me onbeschermd, verward en kwetsbaar. Maar ook enigermate opgewonden. Terwijl ik ga liggen, probeer ik, gewoontegetrouw krampachtig, de ontspanning vast te houden. Zelf ben ik me volledig bewust van de nauwelijks merkbare ademhaling van mijn zak en de onwillekeurige schokjes van mijn eikel. Zou hij die lichte opwinding herkennen?

De masseur heeft met de handdoek mijn geslachtsdelen bedekt en masseert de spieren van mijn schouders en borst. Er wordt niet meer gesproken, de enige geluiden worden veroorzaakt door de ademhalingen van twee mannen en het geluid van de olie die de weerstand tussen zijn handen en mijn huid opheft. De massage van mijn buikspieren is bijzonder teder en respectvol. Zelfs de spieren van mijn oogleden komen tot rust en ik voel een tinteling in mijn onderbuik ontstaan. Hij verzet een stap en masseert mijn bovenbenen. Gewenst door mijn gedachten toucheert een enkele maal zijn vingers de huid van mijn balzak.

Enkele minuten later beëindigt hij de massage met twee klopjes op mijn bovenbeen. De handdoek wegtrekkend maant hij me voorzichtig te gaan zitten en niet direct te gaan staan. Mijn beginnende opwinding zakt ineen tegen mijn been, een nauwelijks zichtbaar spoor achterlatend. Hij reikt me mijn badjas aan en daarna zijn hand. Ik beantwoord zijn groet, kijk hem aan en bedank hem. Zijn ogen vertellen mij wat ik straks zal gaan doen.

Met een drankje neem ik plaats in de ligstoel. De opwinding krijgt weer vorm door de warmte van de zon en de herinnering aan zijn strelingen. Onbeheerste geilheid overvalt me en als een geile beer sta ik op en loop mijn pik achterna naar het Turks stoombad. De warme stoom stimuleert mijn bloedsomloop en het zwellichaam vult zich in recordtempo met bloed en groeit alsof de vingertoppen van de man mijn strakgespannen balzak aanraken. Met de spanning in mijn lijf om betrapt te worden, sla ik de hand om mijn stijf  staande geslacht. Opwinding zit in je hoofd, klaarkomen ook, maar een man ejaculeert vanuit zijn voorraadkamer. Met de slang met koud water spoel ik mijn lichaam af, sperma en het vuil uit mijn poriën vinden eensgezind de weg naar het afvoerputje.

Het weldadige gevoel van deze ervaring verwarmt me de rest van de dag. En de keren dat ik deze middag in mijn gedachten terughaal.

“Vielen dank für das Erlebnis”

 

© Anandana februari 2008

