U vraagt, wij draaien.

Mijn begeerde lijf dat onbereikbaar blijft, wordt u getoond van alle kanten. De spiegels naast de ingang van het draaiend toneel verdrievoudigen onze tentoongespreide naaktheid. Schaamteloos verlokkend ontdoe ik me van mijn bustehouder, die niet eens zo bedoeld is. Mijn handen strelen mijn bovenlijf en mijn hals. Mijn tong bevochtigt mijn vingertoppen die de weg langs mijn borsten en rond mijn tepels bepalen en door het kleine beetje vocht als een te volgen spoor zichtbaar wordt. De strakke tepels staan als torens op een klein stukje grondhuid. Alsof ze met toverdraad aan het verlangen in uw ogen verbonden zijn.

Enkele minuten later trek ik het laatste kledingstuk over mijn enkels uit. Nog één minuut om u te lokken met mijn schone, strakke trots. Rond het hoedje dat mijn clitoris verbergt, spreid ik met mijn vingers wat mondvocht, maar waak ervoor dat mijn gesloten lippen alles aan uw verbeelding overlaten.

Ik roep u door het glas een uitnodiging toe voor een privéshow en zie in uw ogen de hunkering toenemen. U gooit nog wat munten in de automaat, in de hoop uw begeerte te versterken tot een onbetaalbare lust naar het hoogtepunt van uw leven, maar zoals velen van uw voorgangers gaat u niet in op mijn invitatie.

Als mijn tijd om is, pak ik mijn sprei en lingerie en verlaat het podium, want de wereld draait door.

© Anandana – februari 2010

 

