Ik heb een lift gekregen naar de garage om mijn auto weer op te halen.
In een flits zag ik haar. Liggend op een stretcher. Was het de eerste of de tweede etage?

Een kwartier later rijd ik er op de terugweg weer langs en kijk over mijn linkerschouder. Ja, ze ligt er. Op haar buik. Bij de eerstvolgende mogelijkheid keer ik de auto en rijd terug.

Op de eerste etage ligt ze op haar balkon de zonnewarmte te vangen. Haar zwarte bikini broekje steekt af tegen haar te bruinen huid. Een spoor van een bovenstukje ontbreekt in mijn gezichtsveld. Haar tepels drukken dus in de strakke stof van de stretcher. De zon warmt haar kuiten, knieholtes, bovenbenen, dijen en bedekte billen. Over de huid van haar rug voelt ze de warme wind haar haartje overeind blazen en opwindend lekker raakt de zon haar zij en borsten. Net voor ik rechtsaf sla en haar uit beeld zal verliezen, tilt ze haar hoofd op en keert haar gezicht naar de zon.

Heel even zie ik de welvingen van haar borsten glooien in het zonlicht. Ik sla rechtsaf en vervolg mijn weg, rijkelijk voorzien van prettige gedachten.

© anandana – april 2011

