Andere gedachten dan weer eens een harde pik te kunnen vasthouden, had ik niet bij mijn uitnodiging.

“Dan kom je toch bij ons,” had ik hem gezegd.

De dagen erna, had ik me er meer en meer op verheugd, naar verlangd. Natuurlijk, ik houd van haar en ik wil nooit meer samen wonen met een kerel. Maar deze kans, een levende pik in mijn kut te voelen, wilde ik met beide handen aannemen.

“Lief, dit is Felix, hij komt tekort en komt dus voor seks,” zou ik tegen Elise zeggen. En we zouden samen genieten van dat mannenlijf dat het in mijn ogen ook simpelweg nodig had. Ieder aan een kant zouden we onze tongen langs zijn opgerichte geslacht laten gaan. Elkaar daarbij in de ogen kijkend en wetend dat we nat van opwinding werden. We zouden beiden schrijlings tegenover elkaar zitten. Elise met zijn pik diep in haar buik en ik tegenover haar. We zouden elkaar bij de bovenarmen vasthouden, zien hoe onze tepels zich oprichten terwijl hij zijn tong door mijn liezen en tussen mijn hunkerende schaamlippen zou laten glijden.

In een dagdroom had ik dit al eens in detail beleefd, waarbij ik echt naar het toilet moest om even mijn vingers door mijn poes te halen. Het moment waarop hij ons beiden tegelijkertijd liet klaarkomen, kon ik me nog voor de geest halen. Hoe hij dat in mijn fantasie voor elkaar kreeg, weet ik al niet eens meer.

“Hij komt voor seks? Je bedoelt,” zegt Elise met een verbijsterde blik, “Je bedoelt dat we hier opeens met een kerel erbij seks gaan hebben omdat hij dat nódig heeft? Als wij seks hebben, is het omdat wij dat samen willen. En als er dan een kerel bij moet, dan bepalen wij wel of en welke seks hij krijgt. Heb je dat begrepen?”

“Ja maar, dat is nu te laat,” weerleg ik, terwijl de bel gaat.

“Dat dacht ik niet! Zet jij boven de verwarming aan en controleer de spreidstoel. Meneer kan daar plaatsnemen en voorlopig toekijken. Ik laat hem wel binnen, tenminste, als hij zich niet bedenkt.”

 

© Anandana – november 2011

