“Dag schat, ik ben veilig aangekomen. Wat ben je aan het doen?”

Een simpel berichtje per mobiele telefoon naar mijn prinses. Informatief en vragend.

“Fijn, lieverd. Ik lig te puffen in de tuin. Soms maakt dat warme weer loom, maar soms ook supergeil en hitsig.”

De berichten service schoot te kort voor wat in me opkwam, dus ik stuurde mijn antwoord per e-mail:

Loomgeil 

Het maakt me extra hitsig,
wetend dat je, met bijna niets aan,
je ogen dicht,
een film projecteert aan de binnenkant van je oogleden
je eigen projectiescherm
je eigen geile fantasie
die maakt dat je kutlipjes dikker worden
dat je clitoris zich verheft,
opgericht om aangeraakt te worden.

Je fantaseert alleen
maar je verbeelding is zo levensecht
Je komt bijna zonder aangeraakt te zijn.
Dat wil je niet.
Je wil vingers aan je kut
lippen om je clitoris
tong in je spleet
vingers in je kut.

Je wilt gelikt, gevingerd en geneukt worden.
Je bent nat, heet, geil.
Je bent vrouw, je bent heerlijk.

Je drukt je dijen tegen elkaar
Je beweegt om het gevoel van bijna klaar te komen te onderdrukken.
Je opent je benen om aan het gevoel toe te geven
Je verlangt naar aanraking, vulling
naar klaarkomen.

 

Je reageerde er niet op, maar pas veel later vertelde je wat het met je deed.
Wat jij deed.
Wat ons draadloos verbond.
Draadloos verbond.

 

© Anandana – februari 2013

