Lieve mams,

Even een berichtje vanaf ons vakantieadres. Het weer valt, naar Hollandse begrippen, reuze mee. Iedere dag volop zon en slechts af en toe een flinke bui of een paar spetters.

Het verblijf in de prachtige omsloten tuin is ons inmiddels, na voorgaande verblijven, zo vertrouwd dat zelfs ik naakt in de tuin ronddool. Ik geniet van de kleuren en geuren en ik vermaak me met een spelletje op de i-pad en met lezen. Natuurlijk geniet ik ook van mijn heerlijke vent, die werkelijk de hele dag in zijn blootje ligt. Hij weet niet dat ik zag hoe hij spontaan een erectie kreeg, zonder zichzelf aan te raken, wellicht dromend van een opwindende gebeurtenis?

Het mooie weer, het naakt zijn, de warmte van de zon op mijn huid, ik moet zeggen dat ik me steeds vrijer ga voelen en me opener en toegankelijker op ga stellen voor erotiek en opwinding. Gisteren hebben we in etappes eigenlijk de hele middag in bed doorgebracht, waarbij bed ook staat voor de tuinkussens op het gazon. Wat mijn lief allemaal met me deed, weet ik niet, maar ik voelde me zo ongekend begeerd en geopend. Ik denk dat het in etappe drie was, dat ik op hem zat en mijn schaamlippen heen en weer bewoog langs zijn stevige pik. Ik wilde mezelf overal aanraken en strelen en me, voor zijn ogen, nat en geil maken, maar we moesten het afbreken omdat de kramp in mijn voet schoot. Maar zo heerlijk en begeerlijk voel ik me dus, dat ik dergelijke fratsen uithaal.

Als ik hem nu zo in de zon zie liggen, op zijn rug, zijn pik rustig stijgend en dalend op de beweging van zijn zak, krijg ik alweer zin. Ik streel met een vinger over mijn buik naar beneden en breek mijn schaamlippen open. Tot onderaan mijn schede streel ik door en dan terug naar boven, langs mijn clitoris. Ik voel de warmte door mijn onderbuik trekken; ik voel me geil.

Nooit gedacht dat ik dit nog eens aan je zou schrijven, mams, en jammer dat je me nooit iets verteld hebt over wat genieten is op het gebied van erotiek en seksualiteit. Echt jammer, want ook het zien van mijn lief die met zichzelf speelt, zijn buik, dijen , pik, scrotum en alles daaromheen aanraakt en streelt zodat zijn erectie de zon groet, windt me op. Te zien hoe hij zichzelf naar het randje brengt, maakt me hongerig en geil.

Ja mams, wie had ooit gedacht dat ik nog eens op weg zou zijn om voluit te genieten van mijn seksualiteit? Nu ik dit schrijf, weet ik ook wel dat ik dit nooit en te nimmer op een ansichtkaart aan jou zou schrijven. Bij nader inzien, houd ik dat maar tussen hem en mij, mams. Ik geniet, wij genieten, van onszelf en van elkaar.

De groeten.

 

2mgp2538_by_stevepl-daasebx

