Vanmorgen waren Bep en Toos ook in de sportschool …
Bep: “Ik wist jouw nummer niet, dus ik heb jou op de kaart voor Sjaan er bij gezet.”
Toos: “O, dan hoor ik dat nog wel van Sjaan, maar vast bedankt. Heb je mijn kaart nog niet gekregen?”
Bep: “Nee, nog niet. Ik stuur er niet zoveel meer hoor.”
Toos: “O nee? Sjaan stuurt nog steeds veel. Ook naar iedereen van het vakantiepark op Texel. Ik niet hoor, want je krijgt niet eens altijd meer een kaart terug hè.”
Bep: “Nou inderdaad, ik moet er ook nog vier, nee nog wel vijf terugkrijgen …”
En zo vliegt de tijd, niet meer als een schaap door ’t veen, maar als Klep en Doos door de sportschool.
En mocht je geen kerstkaart hebben ontvangen, neem onderstaande wensen absoluut persoonlijk en wel gemeend:

Fijne, warme dagen en een zinderend nieuwjaar!

 

Photo: Alisa Verner

Ready for christmas dinner

screenhunter_128-dec-24-11-10

 

